Wouter de Boer plaatsvervangend gemeenteraadslid

De voorzitter van de gemeenteraad heeft Elise de Graaf, gemeenteraadslid voor de VVD, tijdelijk verlof verleend in verband met zwangerschap. Gedurende die periode zal Wouter de Boer haar vervangen als plaatsvervangend commissie- en gemeenteraadslid.

De voorzitter van de gemeenteraad heeft Elise de Graaf, gemeenteraadslid voor de VVD, tijdelijk verlof verleend in verband met zwangerschap. De voorzitter van de gemeenteraad heeft Elise de Graaf, gemeenteraadslid voor de VVD, tijdelijk verlof verleend in verband met zwangerschap. Haar verlof gaat in op 25 december 2021 en zal duren tot aan de verkiezingen van 16 maart 2022 wanneer het lidmaatschap van alle raadsleden van rechtswege vervalt en er een nieuwe raad gekozen wordt. Gedurende die periode zal Wouter de Boer haar vervangen als plaatsvervangend commissie- en gemeenteraadslid. Wouter (40) staat op plek zeven van de VVD lijst van 2018 en is daarmee de eerstvolgende kandidaat op de lijst. ‘’De komende maanden zal ik mij inzetten voor de plaatselijke politiek om mijn steentje bij te dragen aan een welvarende en veilige gemeente Bunschoten.´´